Blogia
colorblau

Quant gran som dins de l'univers?

Quant gran som dins de l'univers?

Bé, jo avui no presentaré una notícia, sinó que us mostraré una imatges que m’han semblat molt interessants. Aquestes m’han fet reflexionar de la perspectiva de d’immensitat de l’univers i del minúsculs que arribem a ser els éssers humans davant de tot això. Us heu preguntat mai quant gran som l’ésser humà dins d’aquest univers?

M’han semblat unes imatges fascinants i espero que tinguin el mateix efecte en tots vosaltres. Són unes dades conegudes per a tots, però crec que mai havia estat mostrat des d’aquesta perspectiva. Aquí només en puc posar una, però prometo que faré un video amb la resta perquè les pogueu veure totes.

Podem veure doncs, que més enllà del nostres Sol... Hi ha un gran univers.

 

1 comentario

Jose A. Pajares -

Jo ja sé que est la Jordina Marbà però els teus companys no.
Molt bé. esperent el teu video amb interés !