Blogia
colorblau

La Formula Student

La Formula Student

La Formula Student és una competició entre universitats d’enginyeria, a nivell mundial, on cada una dissenya, construeix i pilota un monoplaça. El millor monoplaça es determina executant diferents proves. Entre més de 100 universitats trobem la ETSEIB (escola tècnica superior d’enginyeria de Barcelona), on un grup format per 15 estudiants augmenten el seu coneixement i experiència en el camp de l’enginyeria. Per poder-lo construir han d’aconseguir un pressupost per fer-ho, tenint sempre en comte el disseny i totes les seves peces. Han de trobar patrocinadors per poder adquirir diners i/o peces per a la construcció. El CAT01 és nom del monoplaça que han construït els 15 alumnes, que va ser provat al circuit de Catalunya, a Montmeló.

 

Personalment, aquest és un tema que m’atrau ja que en un futur m’agradaria poder formar part d’aquesta universitat, i si hi ha la oportunitat, formar part del grup de disseny, construcció i conducció del monoplaça. Estic bastant interessat en el món del motor i el que hi ha darrera, disseny i construcció, per això em va sobtar el tema i immediatament me’n vaig informar pels medis que vaig poder.

 

Ignasi Camprubí

http://www.etseib-motorsport.upc.edu/

0 comentarios