Blogia
colorblau

Llibre online sobre Nanotecnologia i Nanociència

Llibre online sobre Nanotecnologia i Nanociència

Aquest llibre és un llibre divulgatiu sobre dues de les ciències més noves: la Nanotecnologia i Nanociència, que estudien la manipulació dels àtoms i de la materia a nanoescala (entre 0.1 i 100 nanòmetres, o el que és el mateix, de l’àtom fins per sota de la cèl·lula) Jo faig el meu Treball de Recerca sobre la Nanotecnologia i aquest llibre del qual us en dono el link més endavant jo me l’estic llegint, tot i que jo el tinc en paper. La veritat és que és un llibre molt interessant i molt entenedor (no hi ha gaires tecnicismes) i a més està adreçat a gent de la nostra edat. Us recomano totalment que el llegiu si voleu començar a entendre que són la Nanotecnologia i la Nanociència, que es molt possible que en un futur es converteixin en dues de les ciències més importants.

El llibre és molt complet i conté moltíssimes fotografies perquè entenguem millor el que llegim i conté molts exemples sobre el que ens va explicant.

Títol del llibre: Unidad Didáctica Nanociencia y Nanotecnología. Entre la ciencia ficción del presente y la tecnología del futuro

Link de descarrega:

http://www.fecyt.es/fecyt/seleccionarMenu1.do?strRutaNivel1=;Publicaciones&tc=publicaciones



Gerard Masip

0 comentarios